sâmbătă, 16 februarie 2008

Back...

In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca nu am mai postat de ceva vreme , motivul – n-am avut chef,se mai intampla si dinastea , ma rog nu zic ca de acum incolo voi posta zi de zi da macar o sa incerc:P.

In al 2-lea rand m-am gandit sa schimb putin tema blogului adica sa fac cam ceea ce ar trebui facut intr-un blog – sa-mi postez pareri , idei , impresii etc...pt ca nu stiu cat de mult prind informatiile “fresh” care le gasesti inca pe vreo 1000 si ceva de site-uri de specialitate dar nu zic ca nu-s bune si alea din cand in cand.

Si pe final as vrea sa-mi “expun” ideile in ceea ce priveste viitorul meu pe www. Vreau mult de tot sa invat flash,dream,php , programe si limbaje ce tin de web ,sa am o preocupare si in principal niciodata nu strica sa stii cate ceva.As vrea sa fac un site legat de baschet , nba ceva... imi place mult acest sport oricum site-ul o sa fie in engleza si pe o alta platforma cum ar fi wordpress (mai mult trafic,mai mult feed-back).Un forum ar fi interesant!...o sa va tin la curent cu noutatile.

Iar pe acest blog o sa-mi exprim ideile in legatura cu ce ma supara sau ma incanta ,din cand in cand,de exemplu in categoria “luserilor” o sa-i incadrez pe astia cu mass-urile absolut idioate care ma bate gandu sa le “dedic” un articol , nu ca ar avea vre-un efect da asa sa ma descarc.

Ce sa mai zic, bafta la scoala , liceu , faculta etc ... mai avem inca un semestru de distractie si profesori stresati (sau nu).Ne mai auzim...